Ajánlat kiválasztás

Témakör

Egyéni vezetői eredményesség fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A vezetői életpályán felmerülő problémák, döntéshelyzetek és elakadások kezelésének különösen hatékony eszközéről van szó. A módszer magában foglalja az objektív felmérő és elemző eszközök használatát, a tényszerű ismeretátadást és az önismereti fejlődés támogatását.

Egyéni munkavállalói eredményesség fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A munkavégzéssel kapcsolatosan felmerülő problémák, munkahelyi döntéshelyzetek és elakadások kezelésének különösen hatékony eszközéről van szó. Magában foglalja az objektív felmérő és elemző eszközök használatát, a tényszerű ismeretátadást az önismereti fejlődés támogatását.

Vezetői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például előadás, értekezlet vezetése, teljesítményértékelés levezetése, stb.), vagy bizonyos vezetői, szervezeti problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy coaching folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet a vezető.

Vezetői konzultáció és shadowing

Egyéni vezetői-kompetencia fejlesztés coaching módszerekkel. Magában foglalja a tényszerű ismeretátadás, az önismereti fejlődés, a munkaköri problémák és elakadások kezelésének és a mindennapi gyakorlatban szerzett tapasztalatok felhasználásával, az önfejlesztő tanulás elemeit. A konzultáció sorozat adja az együttműködés tengelyét, a shadowing pedig lehetővé teszi, hogy a valós munkahelyzetekben feltáruló működésmódok azonosítása és visszajelzése révén felgyorsítsuk a változási folyamatot.

Vezető - beosztott illeszkedés felmérés és elemzés

A dolgozói eredményesség növelésével, átszervezéssel, előléptetéssel, elbocsájtással, készség- és szervezetfejlesztéssel, vezetőváltással, munkaerő felvétellel kapcsolatos döntésekben érdemes alkalmazni. Segít a vezetőnek abban, hogy felmérje, megelőzze, vagy kezelje a beosztottai elégedetlenségét. Információt nyújt ahhoz, hogy személyre szabottan vezesse beosztottait, ezzel elkötelezze, motiválja a jól teljesítő, a szervezet számára értékes munkatársakat.
Scroll to Top